تولید و فروش محصولات شوینده برای صادرات به صورت فله با کیفیت عالی و زیر قیمت در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۷-۱۲-۱۳
11238
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۷-۱۲-۱۳
11238
آقای حیدری
09152002133
مشهد
تولید و فروش محصولات شوینده برای صادرات به صورت فله با کیفیت عالی و زیر قیمت در مشهد
تولید و فروش محصولات شوینده برای صادرات به صورت فله با کیفیت عالی و زیر قیمت در مشهد

توضیحات

تولید و فروش محصولات شوینده برای صادرات به صورت فله با کیفیت عالی و زیر قیمت در مشهد

تولید و فروش محصولات شوینده برای صادرات به صورت فله با کیفیت عالی و زیر قیمت در مشهد

محصول شامپو ARG20 رشد مجدد ضمانتی 20 گیاه تقویتی با هفت خاصیت

شرکت حیات سبز سارینا با کادری مجرب از کارشناسان گیاهان دارویی و مهندسین شیمی و در نتیجه تلفیق علم طب سنتی و نوین وبهره گیری از عصاره های شفابخش گیاهان با بررسی جزبه جز عوامل ومشکلات ریزش مو، شامپویی منحصربفرد را ارایه کردیم تاموهایی مستحکم و ضخیم و باطول عمربالا و با طراوت همچون طبیعت را به شما هدیه دهیم.

با معجزه عصاره و روغن 20 گیاه منتخب از دل طبیعت همچون جینسینگ ، بابونه ، رزماری ، کتیرا ، گزنه ، زیتون و ... وهمچنین ویتامینهای گروه B و مواد مغذی رشدمو توانستیم اثر خون رسانی پوست سر را مناسب و گردش خون مویرگی را ایده آل کرده تا با تنظیم  ph پوست سر و تقویت پیاز مو

کمپلکس 7خاصیت استثنایی ازجمله:

رشدمجدد موهای تازه ریخته شده، تقویت رشدمو، ترمیم ساقه مو، کاهش چشمگیر ریزش مو, ضدشوره, ضدموخوره، متعادل کردن چربی پوست سر را ایجاد کنیم تا موهایی خوش حالت و باطراوت داشته باشید.

لازم بذکر است شامپو ARG20 تمام نیازهای روزمره که یک تارمو را با فرمولاسیون خاص طوری کنارهم جمع کرده است که اولا حقوق مصرف کننده رعایت شود وبرای هر مشکلی در رابطه بامو نیاز به هزینه جدید نباشد وهم بابکارگیری تجربه خود بدون ایجاد عارضه و مشکل تمام این خواص را در یک شامپو تولید وعرضه نماید.

روند مرحله ای استثنایی در رعایت استانداردهای کیفیت:

1- فواید و مزایای دنیای گیاهان را کشف میکنیم

2- مناسب ترین گیاه را برای هریک از مشکلات زیبایی انتخاب میکنیم

3- گیاهان را به روش بی عیب و نقص ردیابی کنیم

4- قبل از استخراج ترکیبات فعال و موثر ، آن گیاه را به درستی کنترل میکنیم

5- باجدیدترین تکنولوژی ترکیبات موثر گیاه را استخراج میکنیم

ازجمله عوامل ریزش مو میتوان به موارد زیر اشاره کرد ازجمله : وراثت، عوامل هورمونی، بیماریهای قارچی پوست سر، مشکلات تغذیه ای، بارداری، ومصرف برخی داروها اشاره نمود. باتوجه به نقش مو در زیبایی ظاهری افراد باید باریشه یابی علل ریزش مو، درکاهش وبرطرف نمودن آن اقدام نمود، اما آنچه دراین بین ضروری بنظر میرسد استفاده از شامپویی است  که علاوه بر کمک به مهار ریزش مو، قادر به ترمیم ساقه مو وتقویت پیاز و رشد مجدد تارموی جدا شده باشد.

شامپوتقویت کننده و ضدریزش موی سرارگ مناسب برای آقایان وخانم ها الگوی ریزش متفاوت برپایه کمپلکس ضدریزش و رشد دهنده مو حاوی عصاره کاملا طبیعی گیاهان با افزایش جریان خون مویرگی پوست سر و انتقال مواد مورد نیاز حیاتی ریشه مو، سبب تقویت پیازوهمچنین ضخیم شدن ساقه مو شده و به جلوگیری از ریزش موی سرکمک میکند.

ارگARG20  به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود نزد فروشندگان در صنف های مختلف و مصرف کنندگان گرامی مورد تایید است.

خانم ها تغییر در میزان ریزش مو را پس از استفاده از شامپو گیاهی ارگ از روی برس سر خود و میزان مویی  که از آن جمع آوری میکنند متوجه میشوند و همچنین مقایسه میزان موی جلوی سر بعد از40 روز از استفاده از شامپو قابل مشاهده است. شامپو ارگ علاوه بر کنترل ریزش مو به رشد مجدد موهای ریخته شده (بشرط زنده بودن پیازمو در پوست سر) کمک شایانی کرده و برای موهای حساس و آسیب دیده نیز مناسب است. تاکنون طبق تحقیقات صورت گرفته شاهد رضایت و اثربخشی ۹۰% این محصول بوده ایم.آقایان برای اینکه به نحو محسوس تری متوجه کم شدن ریزش مو و رشد تدریجی موی خود شوند پیشنهاد میکنیم قبل از شروع استفاده از شامپو ارگ و۲ماه پس از آن از سرخود عکس بگیرند تا از تاثیر آن شگفت زده شوند

وجه تمایز نسبت به سایر محصولات مشابه:

1- شامپو رشدمجدد 20گیاه

2- مقرون بصرفه بودن برای مصرف کننده قیمت پایین نسبت به داشتن خواص متعدد

3- کمپلکس بودن 7خاصیت در یک شامپو

4- فاقد گلیسیرین و حاوی عصاره طبیعی کتیرا

5- آمبولانژ جذاب ومنحصر بفرد و کلاسیک جهت فروش در تمامی صنوف

6- 70 درصد طبیعی

7- غذای کامل مو حاوی بیش از 20نوع روغن وعصاره گیاهان

8- تکنولوژی جدید وعلمی استفاده از روغن وعصاره گیاهان

9- زیر نظر متخصصین طب سنتی و تکنولوژی روز دنیا توسط مهندسین و کارشناسان شیمی

10-  دارای ضمانتنامه همراه محصول

شرکت تولیدی ارگ20 افتخار دارد محصول خاص خود را جهت عرضه به شرکت های پخش در سرتاسر ایران رونمایی کند و نماینده فعال می پذیرد.

تلفن : 09152002133
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی آگهی:

محصول شامپو ARG20 رشد مجدد ضمانتی 20 گیاه تقویتی با هفت خاصیت,شامپو رشد مجدد,محصول شامپو ,ARG20شامپو رشدمجدد ضمانتی,شامپو با عصاره 20 گیاه تقویتی,شامپو درمانی با هفت خاصیت,تکنولوژی جدید روغن و عصاره همزمان در شامپو,شامپوگیاهی,شامپو گیاهی,ARG20 غذای کامل مو,متخصصین طب سنتی,مهندسین شیمی,شامپو ویتامینه و تقویتی,مقرون بI صرفه,شامپو برای آقایان و بانوان,مخصوص موهای چرب,مخصوص موهای رنگ شده و حساس,شامپو ترمیم ساقه مو,شامپو رشد مو,شامپو ضد شوره,شامپو ضد ریزش,شامپو ضد موخوره,شامپو مناسب پوست سر,گردش خون مویرگی ایده آل,مواد مغذی رشد مو,شامپو سدر,شامپو بابونه,شامپو رزماری,شامپو کتیرا,شامپو آناژن,شامپو کاتاژن,شامپو لاکچری,پذیرش نمایندگی شامپو,شامپو رشد مجدد,شامپو هفت خاصیت,شامپو تقویتی,تولید و فروش شامپو,قیمت رقابتی، کیفیت عالی,فرمولاسیون تخصصی,حذف واسطه ارتباط مستقیم با لابراتوار تولیدی,کارخانه شوینده در مشهد,صادرات به عراق, صادرات به افغانستان,صادرات به پاکستان، 20لیتری مایع ظرفشویی,ریکا، شامپو گیاهی

 

 

کلمات کلیدی :

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر